Geoblog.pl    cratca    Podróże    2012 Szkocja    Dollar i jego zamek

Wielka Brytania, Castle Campbell
Przejechano 2007 km

Dzisiaj jedziemy autobusem do Dollar,

Spacerkiem do zamku Campbell. Zaczyna padać. Mocno padać. Leje. Jesteśmy na zamku.

Miły pan nas wita. Witam w piękne szkockie lato: ) Kupujemy bilety i pytamy kiedy przestanie padać. On spogląda na zegarek i odpowiada: W sierpniu.

Wychodzimy na dziedziniec i po chwili wychodzi słońce. Wracamy inna drogą, ścieżką przez Dollar Glen. Bardzo ładna ścieżka przez las.

W Dollar do autobusu mamy trochę czasu, robimy zakupy. Spotykamy jedyną Polkę w Dollar, która ucieszyła się na nasz widok. My tu nie na stałe, my tylko turystycznie. Z Dollar jedziemy do Tillicoultry. Na zakupy. Kupujemy buty, trapery.

Wracamy. Wysiadamy pod Monumentem. Chwila na zdjęcia.

Wracamy pieszo do Stirling. Pada. Wchodzimy do pubu na hagisa. Bierzemy dwa hagisy i hamburgera popijamy piwem.

Po kolacji czas na spacer.

Po spacerze kolejny pub. Z muzyką na żywo i z tłumem tańczących i pijących. Tu zostałam fanką belgijskiego piwa Hoegaarden, takiego z kija :)